دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1394 - 11:24
موسوی به آنا خبر داد

همایش وحدت حوزه و دانشگاه با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در واحد یادگار امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

همایش وحدت حوزه و دانشگاه با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسئولان دانشگاه آزاد و جمع کثیری از استادان، طلاب و دانشجویان در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 56231

رئیس همایش وحدت حوزه و دانشگاه در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهر ری با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارز نستوه انقلاب و یار دیرین حضرت امام و مقام معظم رهبری به عنوان سخنران ویژه این همایش را یادآور شد و اظهار کرد: رژیم منحوس پهلوی همواره تلاش داشت حوزه و دانشگاه از هم بیگانه باشند و وحدتی بین آنها وجود نداشته باشد ولی امام راحل با تدبیر و دوراندیشی خود این موضوع مهم را متوجه و خواستار وحدت حوزه و دانشگاه شد.


دکتر سیدفرج الله موسوی با تبریک گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دکترمحمد مفتح، روز وحدت حوزه ودانشگاه را یادگار رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) دانست و این تدبیر را مانند همه تدابیر مهمی که از طرف آن بزرگوار مطرح شده است، از برکات وجود ایشان دانست و هدف از برگزاری این مراسم را یادآوری مجاهدت‌ها و مبارزات علما و دانشمندان در حوزه‌های علمیه و محیط‌های دانشگاهی عنوان کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری با تشکر از همکاری دفتر تبلیغات اسلامی تهران با این واحد دانشگاهی، در برگزاری این همایش بزرگ به آنا گفت: هدف از برگزاری همایش، ایجاد وحدت و همدلی میان دو قشر اثرگذار فرهنگی در کشور به نام حوزه و دانشگاه است.


وی با بیان اینکه دانشگاه و حوزه در تعالی روح انسان و ارتقای آن نقش دارند، افزود: جامعه ما نیاز به این دارد که پیوند بین حوزه و دانشگاه محکم‌تر شود تا بیشتر از هر زمان دیگری از فواید عمیق و مفهومی آن بهره‌مند شویم.


رئیس همایش وحدت حوزه و دانشگاه در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهر ری زمان برگزاری این همایش را یکشنبه 29 آذر به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت آیت‌الله دکتر محمد مفتح اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته